EST | ENG


  firmast
  kliendile
  rahulolugarantii
  uudised
  meeskond
  tule tööle
  tehtud tööd
  vormiriided
  useful4waiter
     
     
     




   

uudised


23.01.2012
Teeninduskvaliteedil jätkuvalt suur rõhk

Eelmisel aastal alanud firmasisene kvaliteediprogramm jätkub ka uuel hooajal. Peame oluliseks, et meie teenindajad pakuksid parimat võimalikku teenindust ja oleksid seeläbi eristuvad. "Teenindaja ei saa olla robot, kes oma igapäevast tööd teeb kui rutiinset operatsiooni. Tema isiksuses ja tegevuses peab olema see miski eriline, mis tekitab kliendis positiivse tunde ja paneb teenindajat märkama", ütleb meie kvaliteedijuht Tiiu Parm.

Oleme sisse seadnud õppeklassi, mille tingimused võimaldavad läbi viia vajalikku õppe- ja täiendkoolitust. Baasteadmisi anname uutele tulijatele, teadmistepagasit värskendame vanematel olijatel. Sellest on innustust saanud nii mõnedki meie teenindajad ka edasiõppimise vallas - nimelt veebruari lõpus alustavas Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakooli pooleaastases kelneriõppe grupis on suur osa Teie Kelneri teenindajaid. Õpe kulmineerub varasuvel Kelner I kutseeksamiga.

Ka väline pilt ei ole teenindajate juures vähemtähtis - ühtne tööriietus ja korrektne välimus on meie visiitkaart. Detailid on need, mis moodustavad terviku ja selle poole me püüdlemegi.

Suvehooaeg teenindussektoris ei ole enam kaugel. Vahepealset rahulikumat aega kasutame oma teeninduskvaliteedi hoidmiseks ja arendamiseks, eesmärk on liikuda selles vallas ikka edasi ja edasi.



« tagasi